[Ubuntucat-info] VNC no em rula

Moises Belda moises a cinenautas.com
dij oct 11 12:26:27 CEST 2007

Després d'investigar una mica, allò del teclat  es un bug de gnome que esta
catalogat. Comenten que pot ser gutsy ho arregle. així i tot, jo he trobat
per un foro una posible sol.lució que compartisc amb vosaltres per si algú
te aquest problema.

Es tracta de emprar aquest xstartup:
#! /bin/sh
xrdb $HOME/.Xresources
gnome-wm &
gnome-panel &
nautilus -no-default-window &
gnome-cups-icon $
gnome-volume-manager &

On entenc jo que la diferencia amb el altre xstartup, es que montava la
sesio automaticament, i d'aquesta forma es més manual, cridant a cada
programa que necesita (el panel de dalt, el nautilus, etc) .

La veritat es que m'agradaria controlar una mica més d'aquest tema per poder
definir be que vull que s'arranque i a quin nivell funciona açò.

Apart, provaré freenx, ja que el us que vull donarli a d'açò es poder
navegar sense que ningu puga logejar el que faig, d'una forma més usable o
amb més soltura que amb VNC, que encara que empre profunditat de color de
16bits, i li dedique prou ample de banda, no em respon ràpid (ja que se que
VNC no es el millor per navegar). Alguna idea? Freenx em podra ajudar o no
obtindre la velocitat desitjada?

Encara que odie compara amb WIN, amb el escriptori remot d'aquest, amb una
bona pujada com tinc, navega/emprava aplicacions gràfiques d'una forma molt
més ràpida.

Així i tot, amb aquest xstartup que he trobat per ahí, ho he arreglat: