[Ubuntucat-info] bash script per executar python script

Ermengol Bota ermengol a gmail.com
dij oct 11 12:30:08 CEST 2007

El 11/10/07, volk <rauskater a gmail.com> ha escrit:
> Gracies Orestes,
> Ja funciona  l'script de bash, estic mirant-me les tuberies per enviar
> la sortida al fitxer de text.

Per reenviar la sortida estandar d'un programa cap a un fitxer és el simbol >
./nomPrograma > fitxer.txt
o bé amb >> per tal d'afegir al final (i no crear un fitxer nou cada vegada)
./nomPrograma >> fitxer.txt

A part, el que et diu l'Orestes és que NO CAL l'script de bash que
cridi a l'script de python.
Simplement fent que la primera línia del de python sigui
#!/usr/bin/python
ja es pot executar com un script qualsevol (de bash, de python de perl...)
Els simbols #! de la primera línia indiquen que és un script, i que
per interpretar-lo (és a dir executar-lo) s'ha de fer servir el
programa que hi ha continuació.

> Un dubte més si m'ho permets.
> Hi ha alguna forma de posar un enllaç a l'escritori per arrancar
> l'script de python tta.py que tinc a /home/Volk/bin sense haver de
> teclejar "alt + f2 gnome-terminal"  anar a dins amb "cd bin" , i picar
> "python tta.py" o per arrancar l'script de bash que també està
> a /home/Volk/bin

L'ordre ln -s permet crear enllaços tous (que és el que tu vols),
però, ara no tinc un GNOME a davant, diria que des de l'escriptori amb
el boto dret pots crear un enllaç.

--
* Ermengol *