[Ubuntucat-info] Gravar veu

Jordi Alins jalins a ubuntu.cat
dij oct 11 13:40:46 CEST 2007

Hola Josep,

Em diu:
 S'ha produït un error mentre s'obria el dispositiua de so. Reviseu els
paràmetres del dispositiu de sortida i la freqüencia de mostreig.

Si parlo pel micròfon sento la meva veu pels altaveus, cosa que em fa
suposar que el micròfon està connectat a l'ordinador i els altaveus també.
De tota manera ho he revista :-)

El Linux em fereix l'amor propi, però el Windows me'l mata :-(
--
Ben cordialment.
Jordi Alins Rodamilans

El 11/10/07, Josep Sànchez <josep.sanchez a ubuntu.cat> ha escrit: