[Ubuntucat-info] Scànner

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dij oct 11 14:50:48 CEST 2007

On Thursday 11 October 2007 13:44:27 Jordi Alins wrote:
> Hola Orestes,
>
> Tal com pinten les coses, coneixes algun escànner que furili bé amb
> l'Ubuntu? Que escanegi negatius fotogràfics, sigui ràpid, tingui bona
> resolució i estigui bé de preu?

Només et puc respondre a la primera pregunta: a la pàgina següent:

http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html

hi ha una llista que indica el suport en GNU/Linux de diferents marques
d'escàners. N'hi ha 176 que tenen suport "complet". N'has de triar un
d'aquests. D'altra banda la teva tria es veurà afitada per les marques i
models existents als teus subministradors, i pel preu que estàs disposat a
pagar. Si la intersecció de tots aquests conjunts no és buida... doncs ja
tens escàner.

> L'scànner ha superat la meva capacitat de frustració. Per tant, scànner al
> Segre:-)

Jo de tu no correria tant. Ja et va dir Cubells que sembla que hi ha un driver
per aquest escàner, per tant hauria de funcionar. Si més no, si algun dia
tens intenció d'assistir a alguna trobada "presencial" d'ubuntaires, pots
portar l'escàner i mirarem de mostrar-te com es configura (ja que fer-ho
remotament és molt complicat).

Orestes.