[Ubuntucat-info] bash script per executar python script

Cubells vicent a vcubells.net
dij oct 11 15:14:58 CEST 2007

En/na Ermengol Bota ha escrit:
> L'ordre ln -s permet crear enllaços tous (que és el que tu vols),
> però, ara no tinc un GNOME a davant, diria que des de l'escriptori amb
> el boto dret pots crear un enllaç.

No pots crear amb el botó dret un enllaç tou al gnome.

Haurà d'executar la comanda:

$ ln -s /home/VOLK/bin/tta.py  tta.py

sent /home/VOLK/bin/tta.py executable, com deia n'Orestes.

De totes formes, això de convertir el fitxer en executable jo ja no ho faig.

Vull dir, si he d'executar un script executo:

$ bash script.sh

Si he d'executar un fitxer python

$ python fitxer.py

M'és molt més cómode escriure aquesta comanda directament, que tabulant
es converteix en la meitat, i m'evito el que deia n'Orestes (odio
anteposar ./ a les comandes):

$ chmod u+x tta.py
$ ./tta.py

El que sí tens l'opció al gnome és de crear una llançadora
personalitzada, i posant com a ordre

python   /home/VOLK/bin/tta.py

ja tens la feina feta.

Salut!