[Ubuntucat-info] Dubtes sobre el procés de creació de firma per a la festa de firmes

Jordi Monteagudo Cases j_monteagudo a yahoo.es
dij oct 11 19:46:31 CEST 2007

Hola, companys!

He mirat de seguir les instruccions per a la festa de firmes
(https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/FestaDeFirmes/20071020) que
esmentava l'Àlex Muntada fa unes hores. El cas és que, una vegada més,
"m'estrene" amb aquest embolic i no estic segur d'haver fet les coses a
mitges. He fet el següent:

1 - He executat l'ordre
       $ gpg --gen-key
que, després d'uns pocs passos, m'ha dit:
    gpg: key C792F5E5 marked as ultimately trusted
(i algunes coses més que no transcric ací perquè no sé si han de
romandre "secretes"), cosa que interprete com a que ha creat una clau,
l'indicatiu de la clau seria C792F5E5.

2 - He executat l'ordre
    $ gpg --keyserver subkeys.pgp.net --send-keys C792F5E5
que, supose, haurà publicat (penjat en algun servidor?) la que crec que
és la meua clau.

3 - He intentat inscriure'm en la taula de la ronda ràpida de la pàgina
de la festa de firmes
<https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/FestaDeFirmes/20071020>, però m'he
adonat que no conec l'enllaç que els demés participants heu escrit en la
segona columna.

I d'ací ve la meua pregunta: Com faig per conèixer l'enllaç que em
correspon ficar en aquella segona columna?
Bé, en realitat, hi hauria una pregunta prèvia: he fet el que tocava, en
els passos u i dos? o no n'he encertat ni una?

Ale, ja m'explicareu :-) .

Giorgio Grappa
(aka Jordi Monteagudo)

PS: Que conste que m'he llegit també la Documentació Addicional que hi
ha enllaçada al final de la pàgina de la Festa de Firmes... però no he
entès ni la que estava en castellà :-( .

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com