[Ubuntucat-info] Aplicacions KDE sense conexió

Albert Astals Cid aacid a kde.org
div oct 12 16:43:14 CEST 2007

A Divendres 12 Octubre 2007, Arnau va escriure:
> Efectivament. Tinc instal·lat el wicd com a gestor de xarxa, però amb
> aquest em funcionava perfectament fins ara.
>
> Tot i això ara l'he desinstal·lat i he posat el knetworkmanager, però la
> cosa segueix igual.
>
> Alguna idea ?

Doncs no, la veritat que el parell de vegades que m'havia passat això
(aplicacions KDE no es connectaven a internet però no KDE si) era culpa del
knetworkmanager que molestava.

Ho sento :-/

Albert