[Ubuntucat-info] partició EFI

Esteve Valentí evalenti3c a yahoo.es
dis oct 13 23:51:34 CEST 2007

Hola Alex.

Alex Muntada escribió:

> Una partició EFI només té sentit en un maquinari que l'entengui.
> Si el PC on es vol connectar el disc no utilitza EFI, aleshores hom
> pot prescindir tranquil·lament d'aquesta partició del disc.
>
> Vindria a ser una alternativa a les BIOS de PC que s'utilitza en
> maquinari on cal fer algunes coses poc habituals per tal que
> s'iniciï correctament. En alguns servidors moderns, fins i tot
> he vist suport per BIOS i EFI alhora, però mai he vist que tingui
> res a veure amb l'actualització del firmware dels discs.
>
> Segueixo pensant que és molt sospitós que el disc contingui
> [...]
No, el disc no es nou... el vaig comprar a eBay per muntarlo en una
caixa usb externa per posar-hi pelis i provar de veure-les des del dvd.

He baixat el partition magic a veure si la puc eliminar... i formatar-lo
a fat16 o fat32 per que el dvd el detecti...

--
Adéu

Esteve Valentí
evalenti3c a yahoo.es