[Ubuntucat-info] Scànner

Eduard Selma selma a tinet.cat
dll oct 15 11:42:26 CEST 2007

En/na Jordi Alins ha escrit:
> Hola Eduard,
>
> Gràcies per la informació. Demà m'hi posaré i et dire alguna cosa.
> Amb el Mandrake l'havia fet funcionar amb un programari que hi havia a
> epkowa. Estava en "indio" però que hi farem.
>
> Prometo no tirar l'escànner al Segre:-) i regalar-lo a algú que faci
> servir el Finestres:-)

- Ja veus que, en darrer cas, si no et funciona d'altra manera (el
programari d'Epson-Kowa en "indio" també el pots instal·lar a k/ubuntu)
i has de recórrer a VueScan, l'escànner et funcionarà, però mira que
diuen al seu lloc web:

"/If you're using the Epson Perfection 3170 (GT-9400), make sure you
have /usr/lib/libesint32.so from the Epson AVASYS SANE distribution. You
also need to set up the environment variable SANEI_EPKOWA_FIRMWAREFILE
to point to the firmware file esfw32.bin. For newer versions of iscan,
set up ISCAN_FW_DIR instead./"

És a dir, cal que baixis el mòdul "libesint32.so" del mateix lloc web
d'Avasys (Epson-Kowa, si no vaig errat) i exportis la variable

SANEI_EPKOWA_FIRMWAREFILE=/adreca/al_lloc/on_tinguis/esfw32.bin

Que crec que és el mateix firmware que vaig haver d'usar amb el 3490 de
la meva cunyada.

En versions més noves de IScan, defineix el directori

ISCAN_FW_DIR=/adreca/... etc

Potser encara podràs usar l'escàner de franc... i en català!

	A veure com acaba la pel·lícula.

--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786