[Ubuntucat-info] redimensionar disc

muzzol muzzol a gmail.com
dim oct 16 13:04:26 CEST 2007

El 16/10/07, Asun <andreua a uv.es> ha escrit:
> Hola,
>
> tinc un portatil en windows vista i vull posar-li ubuntu. Quin programa
> put utilitzar per redimensionar el disc?

el propi instal·lador t'ho fa. és una de les primeres passes.

de totes maneres, si vols fer-ho abans, pots utilitzar algunes eines que hi ha:

http://gparted.sourceforge.net/livecd.php

http://www.sysresccd.org/Main_Page

fins ara

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)gmail.com
========================
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
========================
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y
catalanes, a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>