[Ubuntucat-info] Scànner

Jordi Alins jalins a ubuntu.cat
dim oct 16 14:35:18 CEST 2007

El 15/10/07, Eduard Selma <selma a tinet.cat> ha escrit:

> [...]
> You
> SANEI_EPKOWA_FIRMWAREFILE
> iscan,

> web

> - Aquestes indicacions que et donava són per si volies/et veies obligat
> a instal·lar l'aplicació privativa "VueScan", estan obtingudes de la
> seva web. Però el fitxer binari "esfw32.bin" també el necessites si uses
> SANE + SnapScan (el que et permetria usar Kooka o XSane en català). Si
> el fitxer, per exemple, el tinguessis a "/usr/lib/sane" caldria que fessis
>
> export  SANEI_EPKOWA_FIRMWAREFILE=/usr/lib/sane/esfw32.bin

He copiat directament aquest arxiu del Finestres al un disc extern i
després  patxaf al director en concret.

Resultat, no funciona.

O en versions més noves de IScan,

> [...]
>
> o encara millor: anar a la web d'Avasys:
>
> http://www.avasys.jp/english/linux_e/dl_scan.html
>
> Marcar el botonet del Perfection 3170 (si no m'erro), triar la
> distribució "Debian", versió "Other", triar el que et sembli al
> formulari estadístic que ve després, i clicant sobre "Next" et durà a la
> pàgina següent, on pots descarregar un paquet anomenat
>
> "iscan-2.8.0-1.c2.i386.rpm"
>
> Sí, és un RPM, es veu que no tenen versió per Debian. On l'hagis deixat,
> obre una finestra de comandes (Konsole, Xterm o el que sigui) i li dius:
>
> alien -ck --scripts iscan-2.8.0-1.c2.i386.rpm

No es deixa transformar, dóna errors.

(si no tens la utilitat alien, baixa-la amb Adept/Synaptic)

> i et generarà un fitxer "iscan_2.8.0_1.c2.i386.deb" o semblant, que pots
> instal·lar amb:
>
> dpkg -i iscan-_2.8.0_1.c2.i386.deb
>
> Això t'hauria d'instal·lar l'aplicació d'Epson-Kowa, que porta el fitxer
> esfw32.bin. Podries provar si et funciona automàticament (dubtós), però
>   en qualsevol cas, l'aplicació parla en "indio" com tu dius.
>
> Aquesta és la primera part, si te'n surts (que si) ja continuarem.
>
>         Apa ànims!

Gràcies pel suport.
--
Ben cordialment.