[Ubuntucat-info] Gravar veu

Marc mbalcells a gmail.com
dim oct 16 19:16:09 CEST 2007

Estaria bé que ens indiquessis:
1) Versió d'Ubuntu (suposo que tens ubuntu)
2) Nom i versió del programa que fas servir per grabar o que has fet proves
3) Detalls del teu hardware, model de tarja etc
4) Quin kernel tens posat, si fas les actualitzacions etc.

Vaja, que nomès que fossis una mica més extens i detallat en les teves
explicacions aconseguiries respostes molt més acurades.

Això em recorda a un amic que un cop que el windows li va fer una pantalla
blava es va apuntar aquell codi d'error tan llarg en un paper, me'l va
portar i em va dir, "l'ordinador em dona aquest error, saps que pot ser?"