[Ubuntucat-info] el grub no em detecta distribucio

roine roine28 a gmail.com
dic oct 17 12:54:06 CEST 2007

Hola familia, aui en roine.

Tinc  dos discs durs:

Disc dur 1: Tinc instal.lat la Debian i el xp. Funciona ok.
Disc dur 2: vull instal.lar la fedora  i l'ubuntu. De moment he
instal.latla fedora. La
instal.lacio acaba sense problemes, pero quan reincio, el grub no em detecta
la fedora, pero si el xp i la debian.

Tinc diversos dubtes:

Durant la instalacio de la fedora, haig de fer particions primaries o totes
han de ser logiques ) Li haig de dir que es faci carrec del grub ? pensava
que la debian (ja instalada) detectaria la fedora, pero no es aixi.

Gracies i fins aviat.