[Ubuntucat-info] Joc de caracters al Thunderbird

Cubells vicent a vcubells.net
dic oct 17 14:53:20 CEST 2007

En/na Jordi Funollet ha escrit:
> Cubells dixit:

> Em sembla que t'has de preocupar més per aquells que fan servir clients web.
> Quan el joc de caràcters del missatge no coincideix amb el joc de caràcters
> del servidor HTTP es veuen "coses lletges".

Exactament!

Aquest és el problema. A vegades envie correu a la llista des del
squirrelmail del meu servidor.

Es lligen i s'envien malament els missatges, com segurament haureu pogut
comprovar alguna vegada.

També tinc una llista de correu moderada amb la qual tinc molts
problemes amb el joc de caracters. A vegades arriben els missatges utf-8
i a vegades windows-1252 amb la qual cosa, segons tinga configurat el
thunderbird el missatge es rebrà/enviarà malament... El que passa que
cap de la llista s'ha queixat de la "qualitat" dels missatges, per tant,
assumeixo que els poden llegir correctament.

No sé si suposo massa, però igual és solament problema de visualització
del thunderbird...

??