[Ubuntucat-info] problemes al sistema d'actualitzacions

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dij oct 18 09:58:56 CEST 2007

A Dijous 18 Octubre 2007, Cubells va escriure:
> En/na Orestes Mas ha escrit:
>
> El que passa que es coneix que han llevat el mirror d'Ubuntu.
>
> Mireu si no el directori arrel: ftp://ftp.um.es/mirror/
>
> No hi és Ubuntu...

Ops! juro que abans de contestar vaig comprovar la URL al navegador i no em
trobava cap màquina... i ara aquest matí sí que la troba!

Orestes.