[Ubuntucat-info] Recuperar una sesio ssh en altre pc (en el servidor

Moises Belda moises a cinenautas.com
dij oct 18 15:01:51 CEST 2007

Hola
De nou desde alcoi amb preguntes extranyes. Tinc un server ssh a casa, amb
el que gràcies a vosaltres estic descobrint la de utilitats que te aquest
servei. Desde altre pc, connecte amb ell amb un client ssh. Fet açò com tots
sabeu puc fer ordres de comandes, instalar un soft, o posar a baixar un
fixer amb wget.

Hi ha alguna forma de reprendre una sesio ssh que m'he deixat anant a una
maquina o monitoritzarla desde el servidor. Per exemple:
Pose a baixar un fixer de 1 gb amb wget,  desde el client ssh del  PCEXTERN,
en el PCDECASA que te el servidor ssh funcionant, amb una sesio de ssh. No
acaba de baixarse, i m'el deixe anant aquesta sesio de ssh, perque
marxo.Aquesta sesio de ssh es queda activa, ja que no apague el PCEXTERN.
Puc d'alguna forma quan torne a casa recuperar eixa sesio? monitoritzarla?
tancarla?.

Gracies.