[Ubuntucat-info] Gusty... 2 kernels?

Pau Marc Munoz Torres paumarc a gmail.com
dij oct 18 21:37:09 CEST 2007

Hola a tots!!!

 Ja tinc gusty instal.lat!!!, es veu una mica borros, he mirat la ressolució
de la pantalla pero sembla
estar bé... potser el que passa es que m'haig d'acostumar a la nova
estetica!!

El que si que m'ha sorprés més és tindre 2 kernels

 el 2.6.22-14 que no em funciona... diu que no tinc el /home/pau i no em
deixa entrar... i
 el 2.6.20-16 que és amb el que treballo ara... pero em sembla que és
anterior a l'altre!!!

En teniu alguna idea de que pot estar passant? si actualitzo el tema no
canvia... no hi han actualitzacions!!!

Per cert... totes aquelles birgeries que havia de fer el gusty de donar
voltes a l'escriptori i tot aixó, sabeu perquè  ho han desactivat?

--
Pau Marc Muñoz Torres

Laboratori de Biologia Computacional
Institut de  Biotecnologia   i Biomedicina Vicent
Villar
Universitat Autonoma de Barcelona
E-08193 Bellaterra (Barcelona)

telèfon: 93 5812807