[Ubuntucat-info] Problema actualitzant a Gutsy

telejet telejet a gmail.com
dij oct 18 22:42:13 CEST 2007

Sonarà una mica a Spam però si voleu actualitzar ràpid veniu a la
GrescaGutsy a Olot ;) aquest cap de setmana, tenim un servidor de paquets
d'ubuntu i no haureu d'actualitzar per internet sino en local.

Fins ara,

Ivan