[Ubuntucat-info] Internauta

Cubells vicent a vcubells.net
div oct 19 07:15:33 CEST 2007

En/na Ivà ha escrit:
> Segur que ho has fet molt bé. :-)

Regular.
En fer-me preguntes que no m'esperava que no tenien a veure amb la
gresca gutsy, doncs hi havia coses que no recordava com el significat de
Gutsy Gibbon...
Però no em puc queixar. No done per a més... :-)

> Per cert, des del lavabo o des del cotxe?

És per contar-ho.
Al final ha estat al meu despatx!!
A les 16:00 estava caient un aigua increïble aquí a Meliana, tipus
diluvi universal. Ho siga que no podia anar al cotxe.

També a aquesta hora estava el meu jefe entrant al despatx, la germana
arreplegant l'aigua que havia entrat, un company de treball
ajudant-la... i jo pensant ara em truquen i comencen a escoltar això del
"catalan" i què els dic?...

Menys mal que han tardat una estona en trucar i ja no hi havia ningú al
despatx només que jo. He tancat la porta i encara que em passaven
trucades les he retingudes, he desconnectat el fax i tot ha anat com la
seda.

Ha estat divertit... :-D