[Ubuntucat-info] A vosaltres us pregunta automàticament si voleu actualitzar?

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
div oct 19 12:10:51 CEST 2007

Hola,

En el pas de Edgy a Feisty el sistema preguntava automàticament si volíeu
actualitzar. Ara no m'ho està preguntant pas. He actualitzat el portàtil a
base de canviar feisty per gutsy al sources.list.

Per cert, fent-ho així la instal·lació va petar en un punt (amb un paquet del
cups, res a veure amb el kde, malpensats) i vaig haver de passar a "control
manual" (apt-get -f install; apt-get dist-upgrade)

Al final tot ha anat bé (penso). Llàstima que amb la targeta gràfica que tinc,
que és força antiga, m'anava millor el Beryl que el Compiz.

En fi, a vosaltres us demana per actualitzar?

Orestes.