[Ubuntucat-info] A vosaltres us pregunta automàticament si voleu actualitzar?

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
div oct 19 12:55:42 CEST 2007

On Friday 19 October 2007 12:36:32 Ivà wrote:

> És culpa del KDE, "fijo". XD

Ji, ji, ja havien de sortir els torracollons!!

No deu ser del KDE, perquè l'altra vegada bé m'ho va dir.

A més, amplio la informació: després d'actualitzar el portàtil "a manubrio"
aleshores dins l'Adept em surt un botó que deia "Actualitzar el sistema".
L'he apretat i m'ha començat el procés però, clar, no m'ha trobat cap
actualització i ho ha considerat un bug. Molt amablement m'ha dit si el volia
reportar, però jo havi ad'anar a treballar, no a reportar...

I molta conya amb el KDE, però de moment l'única ubuntu que té versió catalana
és la kubuntu. A veure si us poseu les piles, machotes :-)

Per cert, penso que a aquesta traducció no se li ha donat la publicitat que es
mereix dins, per exemple, del web ubuntu.cat. Això em recorda una mica la
traducció al català del Nom de la Rosa, d'Umberto Eco, que no van deixar-la
publicar fins que no va estar enllestida la traducció al castellà...

P.D. No és cap crítica al Walter, eh? que prou feina deu tenir el pobre.

Orestes.