[Ubuntucat-info] A vosaltres us pregunta automàticament si voleu actualitzar?

Ivà iva.burgos a ubuntu.cat
div oct 19 13:19:28 CEST 2007

Orestes Mas wrote:
> I molta conya amb el KDE, però de moment l'única ubuntu que té versió catalana
> és la kubuntu. A veure si us poseu les piles, machotes :-)
>
> Per cert, penso que a aquesta traducció no se li ha donat la publicitat que es
> mereix dins, per exemple, del web ubuntu.cat. Això em recorda una mica la
> traducció al català del Nom de la Rosa, d'Umberto Eco, que no van deixar-la
> publicar fins que no va estar enllestida la traducció al castellà...
>
> P.D. No és cap crítica al Walter, eh? que prou feina deu tenir el pobre.

Walter, si vas molt de cul miro de fer jo la iso catalana d'ubuntu
aquest vespre/nit.

Orestes, espero que sigui tant fàcil com has dit, si no me'n surto et
TRUCARÉ tant tard com pugui per demanar ajuda. :-)

Ivà.