[Ubuntucat-info] Socors!!! S'ha penjat la actualitzacio

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
div oct 19 14:26:08 CEST 2007

On Friday 19 October 2007 14:22:20 David Pinilla Caparrós wrote:
> Per cert el firefox, i algunes aplicacions van, no va el so....

Fes Ctrl+Alt+F1 per anar a una finestra de terminal. Fes el login i poses les
següents ordres

sudo /etc/init.d/gdm stop
sudo apt-get -f install
sudo apt-get dist-upgrade

A veure si segueix amb la instal·lació. Però jo abans provaria de canviar el
servidor dels USA per un altre dins del sources.list. El d'alemanya va prou
bé.

Orestes.