[Ubuntucat-info] Socors!!! S'ha penjat la actualitzacio

Cubells vicent a vcubells.net
div oct 19 14:45:20 CEST 2007

En/na Orestes Mas ha escrit:
> A veure si segueix amb la instal·lació. Però jo abans provaria de canviar el
> servidor dels USA per un altre dins del sources.list. El d'alemanya va prou
> bé.

El synaptic té l'opció de triar el servidor més ràpid fent uns ping i
demés a una llista de servidors, tal com fa el programa apt-spy.

Està al menú: Paràmetres>Repositoris>Baixa de>Un altre...>Selecciona el
millor servidor

A mi em va ara molt bé un ftp del Regne Unit...

Salut!