[Ubuntucat-info] Enviar feines InkScape a impremptes

Carles Oriol carles a kumbaworld.com
div oct 19 22:37:43 CEST 2007

Les imatges:

    Al darrer menú:

    Efectes > Imatges > Incrusta totes les imatges

Les tipografies pots convertir-les abans a vectors.

    Selecciones el text i al menú camí fas > objecte a camí. Així la
impremta no cal que tingui les tipografies

            Carles Oriol i Margarit

El dv 19 de 10 del 2007 a les 21:00 +0200, en/na Àlex Corretgé va
escriure: