[Ubuntucat-info] Ubuntu present a Olot i a Ripoll el mateix dia

Fran Hermoso franhp a gmail.com
div oct 19 23:03:06 CEST 2007

On 10/16/07, oriol [cortsenc] <cortsenc a gmail.com> wrote:
> Bones
> Entenc que dir això tant tard te poc sentit però es veu que el mateix dia
> que l'Equip fa la GrescaGusty, a Ripoll (a 30km.) fan una cosa semblant en
> el marc de les III Jornades de Programari Lliure http://www.televall.com/.

Degut a les meves altres afiliacions, em temo que no podrè assitir a
la grescagutsy personalment pero ... podriem inventar alguna manera,
in extremis, de conectar-les ?

Llançeu idees, que jo no tinc cap a aquestes hores ...
--
Fran Hermoso - GraP
Linux User: #362209