[Ubuntucat-info] Enviar feines InkScape a impremptes

Raimon Esteve raimonesteve a gmail.com
dis oct 20 10:33:30 CEST 2007

> El dv 19 de 10 del 2007 a les 21:00 +0200, en/na Àlex Corretgé va
> escriure:
>
> Hola,
>
> he d'enviar unes feines que he fet en InkScape a una imprempta i el
> problema que tinc és que el .svg guarda les referències de les imatges
> inserides amb paths absolutes a local.

Lo millor que pots fer, es entregar un PDF, amb les seves creus de tall,
guia de cmyk i ja incorpora les imatges a cmyk a 300 dpi i les tipos.

Aixins t'oblides que la imprenta tingui el programa, la versió, les
tipografies i la vinculació de les imatges. I lo mes important, NO es pugui
modificar el document a imprenta -per exemple, moure una imatge de lloc
(x,y) sense voler-; Amb el PDF ho aconsegueixes.

Tot i aixins, no conec cap eina lliure que em generi un PDF amb aquests
requisits. En coneixeu?

i aprofitant aquest fil de l'InkScape, i relacionat amb la imprenta, com puc
desar una imatge a CMYK amb el Gimp? (no pas RGB). Fa temps vaig trobar un
pluggins i no em va funcionar -o no vaig saber fer la conversió-

Raimon