[Ubuntucat-info] No puc configurar la resolució de pantalla amb Gutsy!

Enric Borràs Abelló enricb a gmail.com
dis oct 20 14:41:54 CEST 2007

Hola ubuntaires!

He actualitzat a Gutsy però tinc més problemes que mai amb la congiguració
de pantalla. Tinc una ATI Raedon 9200 i amb la Fiesty ja no em deixava
configurar la pantalla a més de 1024x780, mentre que jo estic acostumat a
1200. Però ara m'ha entrat a 680! Ho tinc tot gegant. Sé que en principi
hauria de poder configurar-ho bé des de "Pantalles i gràfics" però quan hi
clico, em demana la contrassenya root i no se m'obre cap interfície.
Senzillament, no passa res!

Algú sap què puc fer?

Gràcies!

PD: He actualitzat des de la versió anterior directament.