[Ubuntucat-info] A vosaltres us pregunta automàticament si voleu actualitzar?

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dis oct 20 16:13:26 CEST 2007

* Orestes Mas [19/10/07 13:00]:
> P.D. No és cap crítica al Walter, eh? que prou feina deu tenir el pobre.

Tanta, que ara mateix estic a l'aeroport de Brusel·les, aprofitant el
tems mort fins embarcar per corregir i contestar dubtes al moodle on
320 amables estudiants m'afussellen sense compassió.

Però prometo que com a bon gnome-ero demà faig la traducció del
gutsy. Tot i que fins que no surti la definitiva encara hi sóm a
temps, oi?

--
Walter Garcia-Fontes
Brusel·les