[Ubuntucat-info] A vosaltres us pregunta automàticament si voleu actualitzar?

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dis oct 20 17:07:44 CEST 2007

A Dissabte 20 Octubre 2007, Walter Garcia-Fontes va escriure:
> * Walter Garcia-Fontes [20/10/07 16:15]:

> Ostres! , ara veig que ja ha sortit!! No sé per què pensava que era la
> setmana que ve que sortia. Demà al matí prometo la personalització
> d'Ubuntu al català, si no me falla res.

No cal, que el Carles i l'Ivà ja l'han feta. S'han acollonit pensant que tots
els CD estampats amb la coberta de l'Ubuntu es podien quedar sense gravar...

:-)

Serà per la propera. Descansa.

Orestes.