[Ubuntucat-info] actualització

Joan T. jtp a tinet.cat
dis oct 20 23:03:36 CEST 2007

Vaig actualitzar el meu kubuntu a gutsy, i en fallar-me algunes coses
(entre elles, que em va deixar de funcionar el thunderbird, o que, al
final i no sé perquè, ni tan sòls se m'obria l'escriptori), he optat per
instal·lar-lo de nou, formatejant la partició on hi tenia l'antic. I no
sabeu com he agraït tenir el home a una partició diferent. Qüestió de
minuts tenir-ho tot com ho tenia.

Recomano a tothom que no ho tingui així, que es posi el home a una
partició o disc dur diferent del sistema.

Salutacions,

Joan T.