[Ubuntucat-info] Efectes d'escriptori en KDE

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
diu oct 21 14:13:55 CEST 2007

A Diumenge 21 Octubre 2007, Iradigalesc va escriure:
> Hi ha aquests efectes d'escriptori en KDE? En GNOME ho vaig provar i
> després de quedar-se la pantalla blanca durant uns segons, em tornà a
> l'escriptori convencional. Cal instal·lar alguna cosa extra a part de
> l'ubuntu-desktop o és que el meu portàtil és massa antic?

Per KDE has d'instal·lar el "compiz-kde" enlloc del "compiz" normal. La resta
de paquets del compiz són si fa no fa els mateixos.

Orestes.