[Ubuntucat-info] Gnome

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
diu oct 21 17:52:46 CEST 2007

A Diumenge 21 Octubre 2007, Benjamí Villoslada va escriure:
> A la Kubuntu he volgut provar el Gnome abans de fer net --net = una Fucking
> Windows Pain-in-the-Ass From Zero-Again-and-Again Installation Style.  A
> veure si amb Gnome la Gutsy va millor.

Provar el Gnome? Quines coses de voler!! No t'havien dit mai a casa que s'han
de tenir les mans quietes?

> Ahir el Konqueror no navegava per
> enlloc: el knetworkmanager actiu li fa no sé què.
> Les fonts de les
> aplicacions GTK es veuen pastoses i no trob com afilar-les més --només puc
> afilar les del KDE.  Potser Gnome té un gestor de xarxa gràfic millor.

Jo no he detectat aquests problemes amb el Knetworkmanager. Si fa no fa em va
tot igual.

> Després d'un:
>
> $ aptitude install gnome

Per instal·lar gnome em penso que el paquet era gnome-desktop-environment.

Orestes.