[Ubuntucat-info] Experiencia amb Gutsy

Carles Oriol carles a kumbaworld.com
dll oct 22 14:01:31 CEST 2007

> non-free !!!
>
> Algú sap si és lliure o no VirtualBox i com va la història?

Hi ha dues versions. Tot i que els autors prometen anar actualitzant la
lliure amb les novetats de l'anterior privativa en cada canvi.

A la versió actual lliure (que es als repositoris de gutsy sense afegir
ni tocar res) podem fer-ho gairebé tot excepte usar dispositius usb.

Jo personalment estic molt content del virtualbox i el mode seamless on
mesclem els dos escriptoris es molt interessant.

    Carles Oriol