[Ubuntucat-info] No puc configurar la resolució de pantalla amb Gutsy!

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll oct 22 23:35:51 CEST 2007

* Jordi Fontich <jordi.fontich a gmail.com>:

> Jo diria que el driver de la radeon no funciona o no l'ha instal·lat.

Això t'indicarà si està instal·lat:

  dpkg -L xserver-xorg-video-ati | grep radeon

> Algun em pot indicar com he de mirar amb quin driver funciono?
> Si miro el xorg.conf encara hi tinc la configuració de la 7.04

En qualsevol cas, tots els detalls del que passa els té l'arxiu
«/var/log/Xorg.0.log».

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>
http://alexm.org/