[Ubuntucat-info] No puc configurar la resolució de pantalla amb Gutsy!

Enric Borràs Abelló enricb a gmail.com
dim oct 23 01:28:32 CEST 2007

Hola! Gràcies per l'ajuda. Ara provaré de reconfigurar les X, però ja veurem
com va perquè ja ho havia fet amb l'Edgy sense resultat. Respecte a les
altres preguntes, si faig
  ls -1 /etc/rc[2345].d/*{dbus,dhcdbd,hal,gdm}, obtinc:
***
enric a 1917:~$ ls -1 /etc/rc[2345].d/*{dbus,dhcdbd,hal,gdm}
/etc/rc2.d/S12dbus
/etc/rc2.d/S12hal
/etc/rc2.d/S13gdm
/etc/rc2.d/S24dhcdbd
/etc/rc3.d/S12dbus
/etc/rc3.d/S12hal
/etc/rc3.d/S13gdm
/etc/rc3.d/S24dhcdbd
/etc/rc4.d/S12dbus
/etc/rc4.d/S12hal
/etc/rc4.d/S13gdm
/etc/rc4.d/S24dhcdbd
/etc/rc5.d/S12dbus
/etc/rc5.d/S12hal
/etc/rc5.d/S13gdm
/etc/rc5.d/S24dhcdbd
***

L'actualització la vaig fer amb el gestor d'actualitzacions quan em va
aparèixer la possibilitat de fer-la.

Bé, a veure si ho acabo arreglant... gràcies per l'ajuda altra vegada.

Enric.