[Ubuntucat-info] Ubuntu en anglés per defecte

Benjamí Villoslada benjami a gmail.com
dim oct 23 02:01:57 CEST 2007

El Dimarts 23 Octubre 2007, Alex Muntada va escriure:

> No n'estic del tot segur però diria que això de reiniciar el sistema
> del tot ho diu només quan canvien moooltes parts relacionades
> amb l'idioma, de forma que l'única manera de percebre que ja
> estan disponibles és reiniciar el sistema sencer.

En realitat basta amb un logout i login de l'usuari. És quan es carreguen les
locale.  Només un canvi de kernel i mòduls necessita una arrancada total :)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.