[Ubuntucat-info] Ubuntu Gutsy i els vídeos

Pau Gener pau.gener a gmail.com
dim oct 23 07:20:19 CEST 2007

Sí, disculpau però no estic avessat a escriure en aquest temes, demano com
puc veure els videos, tal com dic a l'anunciat. El navegador és el
Mozilla-Firefox i quan obro la pàgina de El Periodico a la finestra del
vídeo sols surt en negre.
Gràcies.
Pau Gener

El 22/10/07, Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu> ha escrit: