[Ubuntucat-info] Finestres que s'enganxen a compiz fusion

Moises Belda moises a cinenautas.com
dim oct 23 11:20:45 CEST 2007

Hola
La veritat es que empre compiz fusion per al treball diari. No tinc tots els
efectes "pijeros" activats, però alguns em son d'utilitat, em fan la
manipulació de finestres molt més visible o amigable, ja que empre molts
programes funcionant. Tinc activats alguns efectes tals com el cub, expo,
finestres opaques (per al terminal molt util) i les finestres gelatinoses.

El que em passa es que no m'agrada gens que les finestres tinc com "efecte
iman" quan s'arrimen a la barra de tasques, o al panel de dalt. Em sembla
que tb passa als extrems esquerre i dret d'un escriptori. Es fa una mena de
pegament a la finestra que només es solta si mous la finestra rapidament
(com per desenganxarse). Pot ser a altres els parega be aquest efecte ja que
poden organitzarse millor les finestres, però a mi em resulta una mica
tediós.

He estat mirant tota la configuració al manager de compiz (que vaig tindre
que reinstalar amb gutsy... sabeu perque han fet aquesta tonteria?) i no he
trobat res que es semble. He provat milt parametres de les finestres
gelatinoses, inclus tinc desactivat una opcio que posava Snapping Windows,
que per el que dia a la descripció semblava que fora això, però no trobe
aquest paràmetre per desactivarlo.

Algú l'ha trobat?

Salutacions