[Ubuntucat-info] algu sap com funciona tracker

Moises Belda moises a cinenautas.com
dim oct 23 14:09:15 CEST 2007

Es una pasada pero... no acabe de pillarli el fil.

Tinc al meu home varios projectes de programacio (java per un costat, html i
php per altre) i la veritat es que per a cercar em resultaria molt útil de
la forma en que ho fa trobar coses dins del codi.

Es molt extrany, perque tots els projectes aquests estan a diversos
directoris anidats dins del home, com a directori de treballs. Però pareix
que soles indexa alguns. Tinc molts fixers .java i .php o .html, pero si
faig una búsqueda, no se, de la paraula PanelGastos (per exemple, un cas
fictici) em trau resultats a determinats .java on apareix dita paraula...
pero no a tots on surt!.

I dic jo.. es que tracker soles indexa aquells fixers que obric? O es que
encara no haura acabat de indexarme tots els fixers del meu home ? (fa dies
que esta arrancat, desde el passat dijous de la actualitzacio a la gutsy....
tant te que tardar... No se, em dona la impresió de que fa búsquedes
incompletes. Vaig entrar a la seva configuració, on es podien marcar
directoris que indexar.... i estava seleccionat que indexara el meu home...
per tant no vaig veure necesitat de especificar cap directori mes.

Algu sap com indexa tracker, que indexa i que no?