[Ubuntucat-info] Splash d'engegada

Josep Gallart josepgallart a gmail.com
dim oct 23 17:58:02 CEST 2007

El 23/10/07, Iradigalesc <iradigales a gmail.com> ha escrit:

> Cada vegada que instal·lo un xxx-desktop (en aquest cas xubuntu-desktop,
> però ja em va passar amb l'ubuntu-desktop), em trobo amb el problema que
> se'm substitueix l'splash d'engegada per defecte. Ara m'apareix el del
> xubuntu però em faria gràcia que aparegués el del Kubuntu que és el que més
> utilitzo.
>
> He provat sudo update-alternatives --config usplash-artwork.so però
> continua apareixent l'últim que he instal·lat. Ja sé que el que demano és
> una tonteria simplement estètica, però és possible fer que em torni a
> aparèixer el del Kubuntu?

Hola amb el art.gnome pots triar el splasch que vulgis.
Salutacions

Josep Gallart
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/difusio
http://gn9u.blogspot.com/
Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org
josepgallart a gmail.com