[Ubuntucat-info] Penjades inesperades amb la Gutsy

Siegfried-Angel siggi.gevatter a gmail.com
dim oct 23 18:29:51 CEST 2007

El 23/10/07, Carles Oriol <carles a kumbaworld.com> ha escrit:
>   [...] Siegfried-Angel va escriure:
>   No, el meu pare el té desactivat (té una NVIDIA i la pantalla no li
>   funciona amb el controlador privatiu, així que no el pot utilitzar).
>
> Massa vella o massa nova?

Seria massa vella, però no és que el driver no la suporti, sinó que no
li permet posar la resolució de 1024x768 a 70hz de refresc i amb una
altre freqüència no li funciona la pantalla.

--
Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Linux User #438657. Ubuntu User #11680.