[Ubuntucat-info] Penjades inesperades amb la Gutsy

Carles Oriol carles a kumbaworld.com
dim oct 23 18:44:11 CEST 2007

El dt 23 de 10 del 2007 a les 18:29 +0200, en/na Siegfried-Angel va
escriure:

> El 23/10/07, Carles Oriol <carles a kumbaworld.com> ha escrit:

> Seria massa vella, però no és que el driver no la suporti, sinó que no
> li permet posar la resolució de 1024x768 a 70hz de refresc i amb una
> altre freqüència no li funciona la pantalla.

I  no pots forçar-ho al xorg.conf. jo vaig haver de fer ho en un monitor
vell, que em va fer suar carnsalada!

(Tots aquests canvis i proves no cal ni dir-ho a un super hiper mega
crack com tu, fes-los des d'una altra màquina per ssh i cada cop que no
vagi pots reiniciar les X tranquilament i fer els canvis que vulguis)

Quan torni a casa divendres d'envio la configuració que hi vaig posar en
el meu cas... pot servir-te de referència per googlejar.

    Carles Oriol