[Ubuntucat-info] Paquets trencats a l'actualitzar a Gutsy

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim oct 23 21:34:57 CEST 2007

* Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu>:

> Ep company! para el carro... :-) Ja estic familiaritzat amb el procés
> d'actualització de l'ubuntu i ja sé que el canvi feisty -> gutsy el fa ell
> solet. Jo no havia dit pas que aquest canvi s'hagués de fer a mà per l'usuari
> (si bé rellegint-ho dóna efectivament aquesta impressió).

No volia centrar tota la culpa en la teva persona, però no és el primer
cop que es comenta en aquesta llista aquest canvi manual com a
mecanisme per a actualitzar i a tothom li sembla bé.

Potser els més experts direu que estic carregat de punyetes, que a
vosaltres us va la mar de bé, etc. Però aquesta llista està farcida de
gent amb menys coneixements que vosaltres i als quals hem de
guiar en el bon camí per tal que la seva experiència sigui el menys
traumàtica possible. De la mateixa manera que no recomanem
l'automatix, no podem recomanar aquest tipus d'actualitzacions
manuals, segons el meu parer i experiència personal.

> D'altra banda també és cert que en un context on acabes amb el
> sistema trencat, com li està passant al Jordi, les eines d'actualització
> automàtiques serveixen de ben poc i t'has d'espavilar com puguis.

Orestes, et confons de fil o hi ha algun missatge que jo no he rebut
perquè en Jordi no diu pas que tingui el sistema trencat. Només ha
preguntat què fan un parell d'ordres, entenc que per curiositat, ja que
no ha esmentat pas que tingués cap problema.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>
http://alexm.org/