[Ubuntucat-info] Després d'actualitzar a 7.10 tot em surt massa clar (blanc)

Sergio sramirez a etsetb.upc.edu
dic oct 24 10:21:57 CEST 2007

Hola

He actualitzat a la versió 7.10 d'ubuntu desde la 7.04. Tot em va bé
menys una cosa: Tot es veu excesivament clar (molt blanc, com molt
luminós). Amb Feisty no me pasava, ha sigut just després d'acabar
l'actualizació. La meva tarja de video és una ATI Radeon 9200 SE. He
provat canviant el valor del gamma amb xgamma -gamma X.X, possant a X.X
un valor inferior a 1. D'aquesta manera arreglo els blancs (ya no fan
tant mal a la vista), però les parts oscures també se m'han possat massa
oscures, i no ho veig bé.

¿Algú em podria donar algún consell al respecte?

Gràcies

--
Sergio Ramírez
Serveis Informàtics ETSETB