[Ubuntucat-info] Fwd: El CD instaŀla l'Ubiquity

Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT) sgevatter a ubuntu.cat
dic oct 24 13:28:32 CEST 2007

Ei,

M'he adonat de que al instaŀlar l'Ubuntu amb el CD de la Gresca,
aquest ha instaŀlat també l'Ubiquity (és a dir, l'instaŀlador en si
-.-), de manera que anant a Sistema -> Administració des de la
instaŀlació d'Ubuntu em surt l'entrada "Instaŀla".

És una errada de la versió catalanitzada (ineptes! :D) o un bug de
l'Ubuntu en general (si aquest és el cas, m'estranya que ningú ho hagi
reportat al Launchpad :S)?

--
Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Linux User #438657. Ubuntu User #11680.