[Ubuntucat-info] Paquets trencats a l'actualitzar a Gutsy

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dij oct 25 16:11:45 CEST 2007

El Wednesday 24 October 2007 22:33:10 Arnau va escriure:
> A veure, anem a posar les coses al seu lloc que s'ha creat una mica de
> confusió.
> Per començar, jo no tinc l'Automatix XD
>
> Els paquets estaven trencats no sé per quina raó, i per això vaig penjar la
> pregunta.
> Al final, he hagut de formatejar i reinstal·lar la gutsy nova, ja que no
> me'n sortia.
>
> Tot i això quan obro l'Adept segueix insistint en que hi ha una nova versió
> nova del sistema per actualitzar.

Si, això també ho vaig detectar jo. el problema és que hi havia un error a
l'Adept que feia que no et demanés d'actualitzar. Ho van "corregir"
d'urgència fent que t'ho demanés sempre, i ara han penjat una versió
arreglada que t'ho demana quan toca.

> Encara no he investigat molt, ja
> respondré més acuradament quan hagi putinejat amb ell, tot i això
> l'actualització d'aquesta vegada ha estat notablement traumàtica...esperem
> que no torni a passar.

Jo n'he fet tres, i 2 em van anar bé i en la tercera vaig haver d'intervenir
manualment. Jo penso que aquesta actualització no estava del tot polida i
està donant problemes a molta gent (només cal veure el fòrum i la llista). És
en aquestes ocasions on la política de Debian de "alliberar quan estigui a
punt" es troba més a faltar.

El problema és que Canonical va seguir la política d'alliberar just un mes
després de que els de Gnome alliberessin una nova versió de l'escriptori.
Això d'una banda és molt atractiu per un usuari d'escriptori, que té sempre
programari nou, però pot comportar aquest tipus de problemes. La Dapper ja la
van haver d'endarrerir 2 mesos perquè no estava a punt.

La meva opinió: alliberar sovint però potser no tant sovint com ara ho fan, ni
tan poc sovint com Debian. Potser cada 8-10 mesos estaria bé.

Orestes.