[Ubuntucat-info] beryl sota kmubuntu 7.10

Rebel Tyrcus rebel.tyrcus a gmail.com
dij oct 25 22:54:37 CEST 2007

On 10/25/07, Orestes Mas <orestes a tsc.upc.edu> wrote:
> Jo no m'esperaria. La versió 4.0 de KDE no estarà massa polida i han hagut de
> fer certes coses que no m'agraden (com per exemple canviar el sistema
> d'impressió de KDE -kdeprint- pel sistema d'impressió de les Qt, molt més
> limitat.

Doncs vaja, si que ho poses negre aixo del KDE 4. Jo pensava que amb
el retras anunciat tindrien prou per a enllestir una bona primera
versio. Que vingui com vingui, pero per a Kubuntu 8.04 mes val que la
porti per defecte i no s'esperin amb el rotllo que es una LTS, no
m'agrada estar tafanejant amb l'escriptori.
El tema de la impressora no em preocupa gaire pq jo a casa no
imprimeixo res, i a la feina anem amb winbugs.
Igual segueixo el teu consell i m'arrisco a posar Compiz. Espro no cagar-la  :)

Joan