[Ubuntucat-info] ha desaparegut el escriptori

Alex Muntada alexm a alexm.org
div oct 26 08:36:45 CEST 2007

* Moises Belda <moises a cinenautas.com>:

> No se per quina raó, de repent, el escriptori m'ha desaparegut.

Crec recordar que a la Gutsy l'escriptori en català es diu ~/Escriptori
i no ~/Desktop com fins ara. Si vols recuperar el que tenies a
l'escriptori copia el que hi ha a ~/Desktop cap a ~/Escriptori.

Addicionalment, jo he eliminat l'antic ~/Desktop i he fet que sigui un
enllaç simbòlic cap a Escriptori, però això va a gust del consumidor.

Per cert, passa el mateix amb d'altres directoris com el de Música,
Fotografies, etc.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>
http://alexm.org/