[Ubuntucat-info] ha desaparegut el escriptori

Moises Belda moises a cinenautas.com
div oct 26 08:41:01 CEST 2007

No no m'has entés, pot ser m'explicat mal.

Jo tinc gutsy en castellà, i seguix sent Desktop... i el directori Desktop
existix, i te contengut. El que passa es que no es mostra al escriptori....
sembla algun fallo de gnome. Tampoc puc traure el menu contextual del
escriptori (per crear una carpeta o un llançador per exemple).